9,3
737 beoordelingen
DSCF9427.JPG.jpg

Bij Ten Have

Welkom in onze showroom

De high tech werkplaats

Als je langskomt voor een bezoek aan onze werkplaats, is het fijn om te weten dat je je auto vooraan kunt parkeren. Op onze ruime eerste plaats direct voor de voordeur. Via onze showroom deur loop je naar binnen...

Aan onze receptiebalie staat onze servicemanager voor je klaar, deze ontvangt je sleutels en kan je eventueel ook van advies voorzien. Vanaf dat moment wordt alles voor je geregeld. Voor afspraken voor onderhoud, reparatie, banden en APK's werken we op afspraak.

Je kunt natuurlijk ook langskomen als er bijvoorbeeld een veiligheidsissue is. Zoals bijvoorbeeld een raar geluid of als er iets met de rem aan de hand is. De werkwijze van onze werkplaats is LEAN, en is ontstaan vanuit de filosofie van Toyota. Speciaal bedoeld om optimaal van dienst te kunnen zijn in minimale wachttijd. Wij streven ernaar om zo LEAN en efficiënt mogelijk te werken, team Ten Have probeert de wachttijd altijd te minimaliseren. Onze up to date getrainde monteurs werken volgens Toyota richtlijnen en kwaliteit aan je auto.

IMG_20200212_105651.jpg
IMG_20200212_150548 (1).jpg
DSCF9428.JPG
DSCF9445.JPG.jpg

Onze wachtruimte

Kom je voor onderhoud? Neem hier dan gerust even plaats. Niet alleen om te wachten, je kunt tussendoor ook even werken, want er is WIFI en

er zijn stopcontacten aanwezig. Gewoon even genieten van een heerlijk kopje koffie, of iets anders lekkers te drinken. Of natuurlijk een kijkje nemen tussen het uitgebreide aanbod van onze nieuwe Toyota’s en occasions. We zorgen ervoor dat een bezoek aan Ten Have comfortabel en als thuis te voelt.

Een kop koffie, een krantje erbij en even gezellig een praatje maken als het zo uitkomt. Onze wachtruimte kent comfortabele zitplekken en een leestafel.

Showroom

Onze adviseurs staan voor je klaar om je te helpen. “We willen mensen te behandelen zoals de mensen behandeld willen worden.” Dat houdt in dat we je de ruimte geven om zelf te kijken of van onze hulp gebruik te laten maken. We leveren altijd een passend advies en leveren maatwerk af. Onze adviseurs zijn je vaste aanspreekpunt van begin tot na de aflevering van de auto. Als de order ons gegeven is, dan neemt onze verkoopadministratie het van ons over. Ze begeleiden het proces tot aan aflevering en zorgen dat alles volgens afspraak verloopt.

DSCF9438.JPG.jpg
DSCF9442.JPG.jpg
DSCF9443.JPG.jpg
DSCF9436.JPG (1).jpg
IMG_20200203_112928_181.jpg

Onderdelencentrum

Al vroeg in de morgen starten de collega's van ons onderdelencentrum, om ervoor te zorgen dat alle onderdelen en benodigdheden voor een autoklus paraat staan. Zo proberen we voor elke werkplaats bezoeker of magazijnbezoeker zo snel mogelijk te kunnen helpen. Door optimalisatie van systeem proberen we de servicegraad hoog te houden.

Wij van Ten Have

Wij heten je graag van harte welkom in onze showroom, werkplaats, wachtruimte en onderdelencentrum. Waar wij, het team, met veel plezier aanspreekpunt zijn, waar je ook voor komt! Ons hele team werkt vanuit de overkoepelende Toyota filosofie, waar KAIZEN oftewel ‘continu verbeteren’ altijd centraal staat. Bij Team Ten Have streven we ernaar om je zo prettig mogelijk te mogen ontvangen in onze showroom, werkplaats en wachtruimte. We houden het dan ook graag persoonlijk. Onze menselijke kracht zit gebundeld in ons team. Ons team bestaat uit auto specialisten, adviseurs en organisatorisch medewerkers, waar eenieder van ons zijn eigen vakgebied beoefent. Zodat alles niet alleen slechts goed verloopt, maar we ook elke dag weer kunnen verrassen met een enthousiast warm welkom. Bij ons ben je elke dag welkom. Elk moment van de dag. Behalve op zondag. Tot snel!

Personeel Ten Have